IceWarp technická podpora
Kdokoliv může kontaktovat technickou podporu prostřednictvím webového nástroje Live Support, dostupného pomocí našeho webu nebo přímo v aplikaci IceWarp. LiveSupport kombinuje chat a e-mail. Takže i když není žádný operátor volný, stačí zanechat zprávu a ozveme se Vám zpět e-mailem. Live Support je dostupný zdarma komukoliv. Odpovíme vám maximálně do 48 hodin.

Michael
Head of Support

Daniel
Application Specialist

Petr
Sr. Application Specialist

Marek
Sr. Application Specialist

Michal
Escalation Specialist

Philip
Mirapoint Specialist

Steve
Sr. Application Specialist
Všechny otázky si zaslouží odpověď
Live Support
Live Support slouží jako brána pro kontaktování technické podpory. Je zdarma dostupný pro každého během pracovní doby v českém a anglickém jazyce.
-
Callback (pouze pro Cloud a SLA zákazníky)
-
Obvykle odpovíme do 2 hodin
-
Odpovíme nejpozději do 48 hodin
-
Podpora pro Mirapoint
SLA
Zákazníci provozující IceWarp na vlastní infrastruktuře si mohou zakoupit SLA podporu a vybrat si plán, které jim vyhovuje. Lze si vybrat například dle doby odpovědi nebo způsobů komunikace s podporou.
-
Předplacená služba
-
Callback
-
Čas odpovědi dle zvoleného plánu
Časté dotazy (FAQ)
Pokud nám v Live Supportu zanecháte své telefonní číslo, náš technik vám na něj může zavolat, aby vám položil doplňující otázky nebo si ověřil aktuální vývoj situace na vaší straně.
Ano, každý se na nás může obrátit pro radu. Od "Jak si nastavit email..." přes obnovu hesla až po komplexní dotazy jako je nastavení domény. Žádná otázka není dost jednoduchá nebo příliš komplikovaná, aby zůstala nezodpovězena.
Potíže považujeme za kritické v případě, že váš systém zcela nefunguje, nebo je zasažen vysoký počet uživatelů jejichž práce na systému závisí. K potížím s vysokou severitou dále patří kritická ztráta funkcionality aplikace nebo ztráta jejího výkonu, která vede k omezení fungování vysokého počtu uživetelů.
Prosím, využijte Live Support nástroj na webu. Náš technik se s vámi spojí nejdéle do 48 hodin.
Pokud jste v Live Supportu uvedli kontaktní email, po zavření okna prohlížeče vám odpověď zašleme na zvolenou e-malovou adresu.
Náš technik se může připojit prostřednictvím služby pro vzdálený přístup a pomoci vám váš problém vyřešit.