Tento web využívá cookies pro některé jeho funkce, vyhodnocování návštěvnosti a personalizaci reklam. Pomocí cookies nejsou shromažďována žádná citlivá data. Použiváním webu sohlasíte s jejich ukládáním. (více informací)

IceWarp technická podpora

Kdokoliv může kontaktovat technickou podporu prostřednictvím webového nástroje Live Support, dostupného pomocí našeho webu nebo přímo v aplikaci IceWarp. LiveSupport kombinuje chat a e-mail. Takže i když není žádný operátor volný, stačí zanechat zprávu a ozveme se Vám zpět e-mailem. Live Support je dostupný zdarma komukoliv. Odpovíme vám maximálně do 48 hodin.

Michael

Head of Support

Daniel

Application Specialist

Petr

Sr. Application Specialist

Marek

Sr. Application Specialist

Michal

Escalation Specialist

Philip

Mirapoint Specialist

Steve

Sr. Application Specialist

Všechny otázky si zaslouží odpověď

Časté dotazy (FAQ)

Co je Callback? +

Pokud nám v Live Supportu zanecháte své telefonní číslo, náš technik vám na něj může zavolat, aby vám položil doplňující otázky nebo si ověřil aktuální vývoj situace na vaší straně.

Live support pro každého, skutečně? +

Ano, každý se na nás může obrátit pro radu. Od "Jak si nastavit email..." přes obnovu hesla až po komplexní dotazy jako je nastavení domény. Žádná otázka není dost jednoduchá nebo příliš komplikovaná, aby zůstala nezodpovězena.

Co jsou severity? +

Potíže považujeme za kritické v případě, že váš systém zcela nefunguje, nebo je zasažen vysoký počet uživatelů jejichž práce na systému závisí. K potížím s vysokou severitou dále patří kritická ztráta funkcionality aplikace nebo ztráta jejího výkonu, která vede k omezení fungování vysokého počtu uživetelů.

Jste Mirapoint zákazník? +

Prosím, využijte Live Support nástroj na webu. Náš technik se s vámi spojí nejdéle do 48 hodin.

Co když nemůžu čekat na odpověď na Live Supportu? +

Pokud jste v Live Supportu uvedli kontaktní email, po zavření okna prohlížeče vám odpověď zašleme na zvolenou e-malovou adresu.

Co je vzdálená podpora? +

Náš technik se může připojit prostřednictvím služby pro vzdálený přístup a pomoci vám váš problém vyřešit.

Severity

Severity 1
System is down! All users are affected by this issue.
Severity 2
Critical loss of application functionality or performance resulting in high number of users unable to perform their normal functions.
Severity 3
Moderate loss of application functionality or performance resulting in multiple users impacted in their normal functions.
Severity 4
Minor loss of application functionality, product feature requests, how-to questions, configuration help, etc.