Povolit soubory cookie?

Tento web využívá cookies pro některé jeho funkce, vyhodnocování návštěvnosti a personalizaci reklam. Pomocí cookies nejsou shromažďována žádná citlivá data. Použiváním webu sohlasíte s jejich ukládáním. více informací

Live Chat Support Specialist
IceWarp HQ, Prague, Czech Republic
arrow_purple ico Zpět na seznam

Co tě čeká:

  • Podpora a řešení technických problémů našich produktů na úrovni L1
  • Eskalace náročnějších dotazů na L2
  • Zodpovědnost za odbavování a předávání informací
  • Práce v týmu skvělých kolegů
 

Co požadujeme:

  • základní znalost Linux Windows Serveru a Linux serveru výhodou
  • Pečlivost, důslednost, Time management a schopnost prioritizovat výhodou
  • Schopnost asertivní komunikace (písemná i verbální ) při komunikaci se zákazníkem výhodou
  • Aktivní znalost anglického jazyka (slovem i písmem) výhodou
 

Co nabízíme:

  • Seberealizaci
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Občerstvení na pracovišti
  • Možnost práce z domova
  • 5 sick days za rok
  • Možnost vzdělávání v rámci oddělení
  • Kariérní růst i možný přechod do jiných oddělení firmy
  • Funroom s biliardem a Xboxem
  • Benefitní systém
  • Multisport kartu

Plné jméno
E-mail je povinný údaj
Telefon je povinný údaj
Je vyžadován životopis Soubor musí být ve správném formátu a v maximální velikosti 10 MB
Chyba kontroly CAPTCHA. Prosím, zkuste to ještě jednou.
Co jsme dokázali
career photo
S čím pracujeme
career photo
Zendesk
career photo
Intercom
career photo
Zabbix
career photo
Skore
career photo
Jira
career photo
MeisterTask
Live Chat Support Specialist
IceWarp HQ, Prague, Czech Republic